Najčešće postavljena pitanja

Korisnički Račun


Što je potrebno da se otvori korisnički račun na AutoBonus.hr?

Trebate e-mail adresu. Osobni podaci (mjesto stanovanja, adresa, telefon…) su obavezni tek kada želite iskoristiti vaučer.

Je li korištenje stranice AutoBonus.hr besplatno?

Da! Otvaranje korisničkog računa kao i korištenje stranice AutoBonus.hr potpuno je besplatno.

Program Vjernosti


Što je to program vjernosti?

Program vjernosti je sustav koji naši partneri koriste na našoj Internet stranici AutoBonus.hr kako bi nagradili svoje kupce na način da Vam od ukupnog iznosa s plaćenog računa daju povrat od novčane vrijednosti u određenom postotku, koji možete iskoristiti putem kupona već prilikom sljedećeg dolaska kod partnera.

Kako ostvarujete povrat novčane vrijednosti?

Povrat novčane vrijednosti ostvarujete na način da Vam se prethodno otvori korisnički račun na našoj Internet stranici AutoBonus.hr (ili ga možete i sami otvoriti) i prilikom svakog dolaska i plaćanja bilo koje usluge ili robe kod partnera, automatski na ukupan iznos računa ostvarujete određeni postotak povrata koji Vam unosimo direktno na korisnički račun u rubriku "Bodovi".

Koliki je iznos povrata novčane vrijednosti?

Iznos povrata novčane vrijednosti ovisi o tri stvari: a) o usluzi koju ste koristili, b) o postotku koji je određen za tu uslugu od partnera. i c) o ukupnom iznosu na plaćenom računu.

Što je to kupon? Kako i kada dobivam kupon?

Kada skupite potreban iznos za kupon, kupon generirate na korisničkom računu u rubrici "Bodovi", zatim se kupon aktivira i bude prikazan u rubrici "Kuponi". Nakon toga dolazite kod naših partnera i prilikom plaćanja računa za određenu uslugu ili robu pokazujete elektronski kupon, na zaslonu Vašeg mobitela i partner Vam za taj isti iznos naznačen na kuponu umanji račun koji trebate platiti.

Mogu li dati kupon drugoj osobi na iskorištenje?

Ne! Kupon glasi na ime donosioca. Osobni podaci u Vašem korisničkom računu moraju se poklapati s podacima na kuponu. Partner ima pravo zatražiti bilo koji osobni dokument, ukoliko posumnja u zlouporabu, odnosno radi dodatne provjere.

Mogu li zamijeniti kupon za novac?

Ne! Kupon služi isključivo za plaćanje robe ili usluga i nije moguća zamjena za novac. Također, eventualna razlika u cijeni robe/usluge i vrijednosti na kuponu (ukoliko je vrijednost kupona veća) se ne isplaćuje u gotovom novcu. Vrijednost robe/usluge koju plaćate mora biti veća od iznosa na kuponu.

Mogu li dodatno ostvariti određeni bonus pozivajući prijatelje da se registriraju preko mog linka na AutoBonus.hr?

Da! Ukoliko pozovete prijatelje putem svog osobnog jedinstvenog linka, dobivate određeni povrat novčane vrijednosti i od njihovih validiranih računa.